1. |
Зелінська Т. М. Усвідомлення типів амбівалентності особистості психологами центрів зайнятості у вимірі професійної компетентності [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Ринок праці та зайнятість населення. - 2015. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2015_1_9
|
2. |
Зелінська Т. М. Психологічні механізми балансу та узгодженості особистісної амбівалентності в осіб юнацького віку [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_25
|
3. |
Зелінська Т. М. Амбівалентність інтегрального Я та дезінтегрального Я в осіб юнацького віку [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Advanced education. - 2014. - Вип. 2. - С. 40-48 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2014_2_8 Розкрито прояви амбівалентності інтегрального Я і дезінтегрального Я як центрального інтрапсихічного явища амбівалентності особистості. Досліджено зазначену якість в юнацькому віці на 3-х рівнях: гармонійному низькому, неузгодженому середньому, дисгармонійному високому. Встановлено поступове збільшення гармонійного низького рівня амбівалентності інтегрального Я і дезінтегрального Я у досліджуваних віком від 17-ти до 20 років. Однак у респондентів віком 21 рік відбулося зменшення гармонійного низького рівня під час переходу до ранньої дорослості. На неузгоджену середньому і дисгармонійному високому рівнях встановлено позитивні вікові закономірності їх поступового зменшення амбівалентності інтегрального Я і дезінтегрального Я у молоді віком від 17-ти до 20-ти років. В осіб віком 21 рік констатовано кількісне збільшення неузгодженого середнього і дисгармонічного високого рівнів. Це свідчить про негативні тенденції амбівалентності інтегрального Я і дезінтегрального Я, а саме розбалансованості, коливанні, уникнення, агресії, а також про позитивні - прагнення до особистісних змін, особистісному зростанню за переходу до ранньої дорослості.
|
4. |
Зелінська Т. М. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_18 Репрезентовано авторський підхід щодо високоамбівалентних стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми, який є спробою гармонізувати стосунки, що травмують обидві сторони. Визначено амбівалентність як особистісну властивість, яка притаманна кожному індивіду і виявляється одночасно в позитивній і негативній оцінках одного об’єкта в емоціях, думках і поведінці. Обґрунтовано думку про те, що спочатку необхідно узгодити як старіючим батькам, так і дорослим дітям свої провідні амбівалентні суперечності, після чого відкриваються можливості гармонізувати амбівалентність в реальних батьківсько-дитячих стосунках і якісно покращити життя.Представлен авторский подход к высокоамбивалентным отношения стареющих родителей и взрослых детей, который является попыткой гармонизовать травмирующие обе стороны отношения. Определена амбивалентность как личностное свойство, которое характерно каждому индивиду и проявляется одновременно в положительной и отрицательной оценках одного объекта в эмоциях, мыслях и поведении. Обоснована мысль о том, что сначала надо согласовать как стареющим родителям, так и взрослым детям свои ведущие амбивалентные противоречия, после чего открываются возможности гармонизовать амбивалентность в реальных родительско-детских отношениях и качественно улучшить жизнь. Genesis of personality is connected with the development of its internal ambivalence affecting the manifestation of age and social features. It has been considered the peculiarities of high inconsistency of ambivalence in relations between elderly parents and adult children in various life situations. Ambivalence has been defined as a personal feature which characterizes each individual and appears both in a positive and negative assessment of an object. High ambivalence in the relationship between elderly parents and adult children is shown in the dominance of hostility, accusations of alienation, guilt, depression, and at the same time a positive attitude to relatives, which is traumatic for both sides.
|
5. |
Зелінська Т. Розвиток амбівалентності особистості у юнацтві у контексті особистісно-інтегративної концепції [Електронний ресурс] / Т. Зелінська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_3_8
|
6. |
Зелінська Т. М. Особливості амбівалентності атитюдів внутрішньо переміщених осіб до місцевого населення у процесі працевлаштування [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Ринок праці та зайнятість населення. - 2015. - № 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2015_3_12
|
7. |
Зелінська Т. М. Узгодження інтенсивної амбівалентності взаємин між старіючими батьками та дорослими дітьми [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_4_5
|
8. |
Зелінська Т. Амбівалентний шлях життя дружини алкоголіка [Електронний ресурс] / Т. Зелінська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_8
|
9. |
Данілішина М. Специфіка художньо-творчої діяльності піаніста-концертмейстера у спеціалізованих класах [Електронний ресурс] / М. Данілішина, Т. Зелінська // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2019. - Вип. 9. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2019_9_6
|
10. |
Барановська І. Новаторські принципи творчості Миколи Леонтовича [Електронний ресурс] / І. Барановська, Т. Зелінська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__4
|
11. |
Зелінська Т. М. Розвиток гармонійної партнерської амбівалентності у процесі короткотривалого консультування [Електронний ресурс] / Т. М. Зелінська, В. В. Лук’яненко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_2_9
|